MENÜ
PROFI BÉLTISZTÍTÓ
1.Termék Hatáskör szerint
2.Termék Hatáskör szerint
3.Termék hatáskör szerint-Gyakori kérdések
Flavin7 története
Flavin H7
Rezveratrol kapszula
Fogyasztói vélemények
Fogyókurás termék
Termékpatika webáruházam
Terméktapasztalatok.
Slim Flavin7 tapasztalatok
Nano Silver(Ezüst Víz)
Termékek bemutatása
Terméktapasztalatok!
Ezüst Víz-Nano Silver Tapasztalatok
Ásványi anyag
Ezüst kolloid
Történetem a Flavin7-tel
Vitaminok
Crystal Anion egészségügyi és tisztasági betétek
További weboldalaim és Linkek+Skype
Gyakori kérdések/Olimpiq StemxCell/
Galéria


Slim Flavin7 a fogyasztó flavonoid

 Édesgyökérből kivont Glabridin nevű flavonoid, melynek fogyasztó hatása van. Zsigeri zsírokat bontja a szervezetünkben, ezáltal bekövetkezik a hasi zsírpárnáink fogyása.

   flavinkiraly 

    FlavinH7 Glabridin

Gyümölcslé kivonat Glabridin tartalmú és szintén fogyasztó hatású,, különleges eljárással készült, redukáló hatású hidrogénnel dúsítva.   

  flavinkiraly

         Glabridin

   flavinkiraly

   Fogyj flavin7+kapszula

Slim Green Coffee fogyasztó kapszula
    Fogyasztó kapszula

 

Partner  Linkek

Flavin7 

Flavin7 termékpatika 

Slim Flavin7 boltaneten 

Flavin7 lapunk 

Apro-hirdeto.NET - Hirdető

Online, Ingyen TVItems Linkek 

 005-Linkcsere Központ

 weblap sablonok 

 Apróhirdetés ingyen

Képes hirdető-böngésző oldal 

RIKKANCS INGYEN HIRDETÉS 

Linkcsere.eu

Linkcsere   

linkcsere oldalak

Eladhatatlan - Ingyenes apróhirdetés és reklám

Linkgyűjtemény és RSS gyűjtemény

 Referer Linkcsere

Weblink Linkgyűjtemény, Linkek 

Királyapro.Aprohírdetés Ingyen/

Az ásványi anyagok fontos szerepe


A Testünkben található hat legfõbb elem:
a kalcium, a jód, a vas, a magnézium, a foszfor és a cink. 

A kalcium: 
Szervezetünkben az ásványi anyogok közül a kalciumból van a legtöbb. Többek között ez az anyag csontjaink fõ alkotója, ám a fogaink és csontjaink egészségét csak a foszforral együtt biztosítják. A kalcium felelõs a szívizomzat szabályos müködéséért, részben a vas felszívódásárét, a véralvadásért, illetve segíti az idegrendszerben az ingerületek közvetítését. 
Amennyiben nincs elegendõ kalcium a vérben, a szervezet a csontokból vonja el azt. Ennek következtében alakulhat ki az angolkór, csontlágyulás, csontritkulás, mely betegségeknek következménye a csontok meggyengülése, sziládságuk elvesztése. 

A felnõtt ember csontjai kalciumtartalmának 20%-a évente felszívódik(melyhez D vitaminra van szükség) és újrapótlódik. 

Honnan juthatok elegendõ kalciumhoz? 
A legfõbb természetes forrása a tej és tejtermékek, a sajtfélék, szárazbab, zöldfõzelékek, napraforgómag, lazac, szardínia, amerikaimogyoró, szójabab. 

A csontliszt eléggé gyakori készítmény, és a kalciumnak jó forrása. Egyesek azonban a kalcium-glukonátról (növényi eredetü) vagy a kalcium-laktátról (tejszármazék) azt tartják, hogy jobban szívódnak fel. Táplálék-kiegészítõ formában a mi ajánlatunkban a Kálcium szerves ásvány formájában természetes kiegészítõként magnéziummal és D-vitaminnal van kiegészítve a tökéletes felszívódás érdekében.További információkért az ásványi anyagokról és beszerzésükrõl keresse tanácsadónkat! 

Mire kell vigyázni? 
A kalcium A-, C- és D-vitaminnal,valamint vassal, magnéziummal és foszforral együtt adva hat a legjobban. Azonban óvatosan a foszforral, mert túlzott mennyiségben a táplálékkal felvett kalcium felszívódását nagymértékben csökkenti! Például a szénsavas üdítõk a foszfor, a kávé pedig koffein tartalmuk miatt jelentõs kálciumfogyasztók. 

Javasolt napi felvétel felnõttek esetében 800-1200 mg. 

 A jód 

A pajzsmirigy fontos szerepet játszik a hormonháztartásunkban, és itt található a szervezet jódtartalmának 2/3-ad része. Éppen ezért a jód elégtelen bevitele lassítja a szellemi tevékenységeket, energiaszegénnyé teszi a szervezetet és testsúlygyarapodáshoz vezet. A pajzsmirigy által termelt két hormon (trioxin, trijódtirozin) közül a trioxin elõsegíti a megfelelõ növekedést, és például az agy és az idegrendszer fejlõdését is. A jód tehát segíti a szervezet fejlõdését, a test növekedését, több energiát biztosít, javítja a szellemi frissességet, egészségesebbé teszi a hajat, a körmöt, a fogakat és a bõrt is. Hiánya a szervezet anyagcseréjének lelassulása miatt nehézkes lomha mozgáshoz, súlygyarapodáshoz, lassú gondolkodáshoz és beszédhez, az érzelmi élet elszürküléséhez vezethet. 

Hogy juthatunk jódhoz? 
Természetes forrásai tengeri moszatok, hagyma, és a tenger gyümölcsei. Egyes országokban a háztartási só jódozásával próbálják megelõzni a jódhiányt. 

Mire kell vigyázni? 
Nagy mennyiségü nyers káposzta fogyasztása a jód hasznosulását akadályozza a benne lévõ elemek miatt. 

Javasolt napi felvétel felnõttek esetében 150 mg. 

 A vas 

Nélkülözhetetlen az élethez, szükséges a vörösvértestek képzéséhez, bizonyos enzimek és az izmok vörös festékanyag keletkezéséhez. A felvett vas mennyisége csak nagyon csekély mennyiségben kerül bele ténylegesen a véráramba, ahol legfõbb feladatai az elektron, a szén-dioxid és az oxigén szállítása. A vas tényleges felszívódását segíti a C-vitamin, a réz, a mangán és az állati fehérjék. A vas elõsegíti a növekedést, fokozza a szervezet ellenálló képességét. Hiánya fáradtságot, sápadtságot, vashiányos anémiát eredményez. 

Hol juthatunk vashoz? 
A sertésmáj, a marhamáj, szív és vese vastartalma magas. Ezen kívül a liszt, a nyers kagyló, szárított õszibarack, vörös húsok, tojássárgája, osztriga, dió, bab, spárga, melasz és a zabpehely. 

Mire kell vigyázni? 
A vas-szulfát szervetlen vassó. Tönkreteheti az E-vitamint, ezért vásárláskor nézzük meg a termékek cimkéit, ugyanis tartalmazhatnak vas-szulfátot. Hatékonyságát csökkenti még a tojás (foszforprotein tartlama) és a teljes búza (a benne lévõ fitátok) miatt. A nagy mennyiségü koffein gátolja a vas felszívódását. 

Javasolt napi felvétel felnõttek esetében 10-18 mg. 

 A magnézium 

Az ioncsere, C-vitamin anyagcsere, és szénhidrát anyagcsere fontos eleme, valamint szükséges a normális kalcium-, nátrium-, kálium- és foszforegyensúlyhoz is. Elengedhetetlen az idegek, az izmok, beleértve a szívizom müködéséhez, de jelentõs feladata van a csontok növekedésében, illetve a vércukor energiává alakulásában. Hozzájárul még a szív és keringési rendszer zavartalan müködéséhez, és segít a depresszió leküzdésében, és a kalciumot tartalmazó vese- és epekövek kialakulásának megelõzésében. 

Magnéziumhiány jele lehet a fáradékonyság, fejfájás, szédülés, ingerlékenység, álmatlanság. 

Hol juthatunk magnéziumhoz? 
A füge, a citrom, a grépfrút, a kukorica, a mandula, a dió tartlamaz magnéziumot, de a magvak, sötétzöld fõzelékek (sóska, spenót) és az alma fogyasztása is ajánlott. 

Mire kell vigyázni? 
A magnéziumkészítményeket evés elõtt vegyük be, ne utána, mert közömbösítik a gyomorsavat. Ajánlott azoknak a nõknek, akik fogamzásgátlót szednek nagyobb mennyiségü magnéziumot is szedni. 

Javasolt napi felvétel felnõttek esetében 300-400 mg. 

 A foszfor 

Az egyik legnagyobb mennyiségben, nem elemi állapotban, hanem vegyületi alakjában jelenlévõ elem a szervezetben. A foszfor minden sejtben elõfordul. A megfelelõ hatékonyságához nélkülözhetetlen a D-vitamin és a kalcium. Elengedhetetlen az egészséges csontok és a fogak tekintetében. Szinte minden biokémiai folyamatban szerepet játszik, például az energiaháztartásban (energiát szolgáltat a zsírok és a szénhidrátok anyagcseréjében). Nagy a jelentõsége a szívmüködés szabályozásában, a vese normális müködésében, illetve az ingerületek továbbításában. 

A többi ásványi anyaggal szemben foszforhiány nagyon ritkán fordul elõ. 

Hol juthatunk foszforhoz? 

A foszfor megtalálható a szárnyas húsokban, halakban, teljes gabonaszemekben, a sajtokban, a magvakban és a hüvelyesekben. 

Mire kell vigyázni? 
A túl sok foszfortól felborul a szervezetben az ásványi anyagok egyensúlya. Elsõsorban a D-vitamin hatékonyságát, és a kalcium felszívódását akadályozza. Így alakulhat a szervezetben a kalciumhiány. 

Javasolt napi felvétel felnõttek esetében 800-1200 mg. 

 A cink 

Meghatározó szerepe van a szervezet anyagcsere-folyamataiban, a sejtmembránok stabilizálásában, az enzimrendszerek müködésében, a hormonképzõdésben, a hámréteg gyógyulásában, a megfelelõ cukoranyagcserében (az inzulinnal együtt), elõsegíti továbbá az inzulin képzõdését. A cinkhiány jelei a körmökön megjelenõ fehér foltok. A cink fokozza a szellemi frissességet, meggátolja a koleszterin lerakódását. 

Hogyan juthatunk cinkhez? 
A táplálkozásban jó cinkforrás a sertésbélszín, bárányborda, búzacsíra, tökmag, sörélesztõ, mustár. 

Mire kell vigyázni? 
Hiánya esetén elõfordulhat hajhullás, bõrgyulladás, étvágycsökkenés, a proszata (nem rákos) megnagyobbodása. 
A cink gyakorlatilag nem mérgezõ, de 150 mg-nál nagyobb adag nem ajánlott. Ez okozhat rézhiányt, hányást, hasmenést. 

Javasolt napi felvétel felnõttek esetében 15 mg.